Zobacz wszystkie ()
Brak wyników wyszukiwania.

Reklamacje i gwarancje

*Z regulaminu sklepu:
Towary mogą posiadać gwarancję Sprzedawcy.
  1. Gwarancja na siatki pp, pe, pa i pcv produkty jest udzielana na 12 miesięcy od dnia sprzedaży.
  2. Gwarancja na siatki pp, pe, pa i pcv, nie obejmuje mechanicznych uszkodzeń spowodowanych, niewłaściwym montażem i użytkowaniem oraz uszkodzenia samej siatki np. przecięcia ostrym narzędziem, rozerwań, przetarć, przepalenia, otwartym płomieniem lub jakimkolwiek innym przedmiotem, który może spowodować pod wpływem wyższej temperatury topienie siatki, lub jej bezpośrednim rozcięciem co powoduje uszkodzenie siatki. Gwarancja 12 miesięcy obejmuje też odporność na UV. Gwarancja nie obejmuje czynników pogodowych takich jak: silne podmuchy wiatru, nawałnice itp. Które mogą przyczynić się do zniszczenia siatki.
  3. W wypadku Towarów objętych gwarancją innych niż siatki pp, pe, pa i pcv, informacja dotycząca istnienia i treści gwarancji oraz czasu na jaki została udzielona jest każdorazowo prezentowana w opisie Towaru na stronach internetowych Sklepu.
Pouczenie
  1. Reklamacje można składać w formie pisemnej, listem tradycyjnym pod adres wskazany w danych kontaktowych sprzedawcy, przy użyciu formularza, którego wzór stanowi załącznik do Regulaminu, zamieszczony w obszarze strony internetowej Sklepu.
  2. Zgłoszenie reklamacyjne powinno zawierać opis problemu oraz dane identyfikacyjne Klienta.
  3. Sprzedawca rozpoznaje reklamacje w terminie 14 dni od daty zgłoszenia. W treści składanej reklamacji zaleca się podanie Danych Kontaktowych Klienta, które posłużą udzieleniu odpowiedzi na reklamację oraz prowadzeniu korespondencji z nią związanej.
  4. W przypadku gdy reklamacja dotyczy Produktu, w celu rozpatrzenia reklamacji przez Sprzedawcę, Klient powinien Dostarczyć lub przesłać reklamowany Produkt na adres Sprzedawcy.
  5. Reklamacje można składać z tytułu rękojmi za wady Produktów objętych Umową Sprzedaży oraz innych Usług Elektronicznych.
  6. Jeżeli Produkt ma wadę, Klient może żądać wymiany Produktu na wolny od wad albo usunięcia wady. Sprzedawca jest obowiązany wymienić Produkt wadliwy na wolny od wad lub usunąć wadę w rozsądnym czasie bez nadmiernych niedogodności dla Klienta.
  7. Sprzedawca może odmówić zadośćuczynienia żądaniu Klienta, jeżeli doprowadzenie do zgodności z Umową Produktu wadliwego w sposób wybrany przez Klienta jest niemożliwy albo w porównaniu z drugim możliwym sposobem doprowadzenia do zgodności z Umową wymagałby nadmiernych kosztów.
  8. Jeżeli Klient nie jest Konsumentem, Sprzedawca może odmówić wymiany Produktu na wolny od wad lub usunięcia wady także wtedy, gdy koszty zadośćuczynienia temu obowiązkowi przewyższają cenę Produktu sprzedanego.
  9. Jeżeli Produkt ma wadę, Klient może złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy, chyba że Sprzedawca niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Klienta wymieni Produkt wadliwy na wolny od wad albo wadę usunie. Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli Produkt był już wymieniony lub naprawiany przez Sprzedawcę albo Sprzedawca nie uczynił zadość obowiązkowi wymiany Produktu na wolny od wad lub usunięcia wady. Klient nie może odstąpić od umowy, jeżeli wada jest nieistotna.
  10. Konsument może zamiast zaproponowanego przez Sprzedawcę usunięcia wady żądać wymiany Produktu na wolny od wad albo zamiast wymiany Produktu żądać usunięcia wady, chyba że doprowadzenie Produktu do zgodności z Umową w sposób wybrany przez Konsumenta jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez Sprzedawcę. Przy ocenie nadmierności kosztów uwzględnia się wartość Produktu wolnego od wad, rodzaj i znaczenie stwierdzonej wady, a także bierze się pod uwagę niedogodności, na jakie narażałby Konsumenta inny sposób zaspokojenia.
  11. Obniżona cena o której stanowi pkt 9 i 10 powyżej, powinna pozostawać w takiej proporcji do ceny wynikającej z Umowy, w jakiej wartość Produktu z wadą pozostaje do wartości Produktu bez wady.
  12. Konsument posiada możliwość skorzystania z następujących pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń:
    1. Złożenie wniosku o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej Umowy Sprzedaży do stałego polubownego sądu konsumenckiego działającego przy Inspekcji Handlowej,
    2. Złożenie wniosku o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Konsumentem, a Sprzedawcą do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej,
    3. Skorzystanie z pomocy powiatowego lub miejskiego rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów.
  13. Produkty mogą być objęte gwarancją producenta lub dystrybutora. W takim przypadku, Klient jest uprawniony do reklamowania Produktu przy zastosowaniu uprawnień wynikających z gwarancji, poprzez dokonanie reklamacji do gwaranta. Złożenie reklamacji do gwaranta może zostać dokonane za pośrednictwem Sprzedawcy lub bezpośrednio do gwaranta.
  14. Klient może wykonywać uprawnienia z tytułu rękojmi za wady fizyczne rzeczy niezależnie od uprawnień wynikających z gwarancji.

Menu

Parametry

Menu

Zobacz wszystkie ()
Brak wyników wyszukiwania.

Kontakt

Fulo Opinie


B R

2024-09-11 23:16

Bardzo ładna jasno szara solidna siatka, idealna do zamontowania na naszym balkonie aby ochronić go przed ciągłymi nalotami brudzacego balkon ptactwa, przyszła bardzo szybko i w bardzo dobrej cenie. Juz poleciliśmy ją naszym znajomym.

Krzysztof Janik

2024-07-27 18:45

Siatka zrobiona bardzo solidnie. Wymiar idealny. Obszycie zrobione bardzo estetycznie. Jak na tą jakość wykonania cena bardzo przystępna. Zamówienie zrealizowane bardzo szybko. Zdecydowanie polecam :-)

Agnieszka Ryczak

2024-07-05 18:13

Jesteśmy bardzo zadowoleni z zakupu. Siatki są już zamontowane na boisku. Dobrze się prezentują i wydają się być odpowiednio mocne. Super, że mają silidne zakończenia. Będziemy Państwa polecać!!!

Krzysztof Przygodzki

2024-07-19 19:45

Siatki wykorzystaliśmy do zabezpieczenia balkonu aby nasza kotka już mogła spokojnie i bez obaw wychodzić na balkon :) dziękujemy towar niema porównania wysoka jakość i szybka realizacja a pomoc fachową

Myprezes

2024-08-13 12:39

Produkt dobrej jakości, szybka wysyłka, dobry kontakt, polecam w 100% Dodatkowy plus za przejrzystą stronę internetową z możliwością zaprojektowania siatki która nas interesuje. Polecam